کابینت سازی مدرن

کابینت سازی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین مشاغل در عصر حاضر است. با استفاده از کابینت‌های زیبا است که یک آشپزخانه طرح و رنگ لوکس و مدرن به خود می‌گیرد. اگر در انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه خود که قلب هر خانه می باشد دقت کنید، مطمئن باشید که ظاهر این مکان را بسیار لوکس و مجلل خواهید کرد. کابینت‌ها هستند که باعث می‌شوند یک آشپزخانه فراخ و دل باز دیده شود و یا به یک مکان تاریک و کوچک تبدیل شود. حتما این را می‌دانید که وجود یک آشپزخانه بزرگ و خوشایند، تاثیر مستقیمی در پخت انواع غذاهای سالم و خوشمزه دارد. این تاثیر روان شناختی و روحی است. البته انتخاب کابینت با شرایط مطلوب، زمانی مناسب خواهد بود که از یک مجموعه معتبر و با اصالت برای این کار مشاوره و در اجرای آن ایده ها کمک بگیرید.

متریال‌های مورد استفاده در کابینت سازی باید از جنس‌های مقاوم و با دوام باشد. کاری که در مجموعه هاراوود با نهایت دقت و حساسیت انجام می‌شود تا مشتریان عزیز، رضایت کاملی از نتیجه نهایی داشته باشند. کارخانه هاراوود با تکیه بر دانش متخصصان و تکنسین‌های فعال در حوزه دکورسازی سعی بر این دارد تا محصولات با کیفیت به مشتریان ارائه دهد. سابقه 20 ساله این کارخانه در زمینه ساخت کابینت و انواع درب‌های آن نشان از کیفیت و کار اصولی و تخصصی دارد. این دو دهه سابقه باعث شده است تا این مجموعه تجربه و رزومه پرباری در زمینه کابینت سازی و ساخت دکورهای سفارشی از جمله کلوزت، ویترین و بوفه، میزهای تلویزیون اختصاصی، کنسول های سه یعدی و خاص و… کسب نماید.

تاثیر زیبایی کابینت در آشپزخانه

موسسان مجموعه هاراوود که مهندسان بسیار با تجربه جناب آقای نجارزاده و سرکار خانم هادیان زاده می‌باشند تمام تکنسین‌ها و کارشناسان خود را از افراد با تجربه و دارای سواد و دانش صنعتی به کار گرفته‌اند. تنها هدفی که در این مجموعه کابینت‌ سازی دنبال می‌شود، رضایت و خشنودی مشتری است. زمانی که این حس برآورده شود، مجموعه، احساس راحتی خواهد داشت که نیازهای مشتریان خود را به سرانجام مطلوبی رسانده است.  

خانواده نجارزاده با انجام آزمون‌های مختلف توانسته‌اند بهترین کابینت سازان و طراحان دکوراسیون داخلی را برای مجموعه خود استخدام کنند. این حساسیت بالا باعث شده است تا کارهای نهایی تولید شده در این مجموعه بسیار با کیفیت و بر طبق استاندارد و مدرن باشد. کارشناسان و تکنسین‌های موجود در مجموعه هاراوود دارای تحصیلات عالی در زمینه طراحی صنعتی و کابینت‌ سازی هستند.

آشپزخانه‌های مدرن

مجموعه کارخانجات هاراوود علاوه بر کابینت سازی در زمینه ساخت انواع درب‌های کابینت، درب‌های اتاق، ساخت دکور مغازه،  و درب ویترین نیز، فعالیت دارد. خدماتی مانند سرویس خواب، انواع میز تلویزیون و پذیرایی و انجام تمام سفارشات متقاضیان با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان نیز، از اهداف اصلی کابینت سازی هاراوود است.  خدمات طراحی و اجرای انواع دکوراسیون بنا به درخواست و سلیقه مشتری در اولویت این مجموعه است. این هدف با وجود طراحان و سازندگان خبره و با تجربه مطمئنا به تحقق می‌پیوندد.

علاوه بر وجود کارشناسان و تکنسین‌های ماهر در مجموعه، وجود دستگاه‌های پیشرفته و به روز در این کارخانه کابینت سازی، باعث می‌شود تا بهترین نتیجه‌ها در این مجموعه رقم بخورد. برخی از پروژه‌ها، سفارشی هستند و برخی از افراد تمایل دارند که متناسب با ایده‌های ذهنی خود کابینت‌های جذابی داشته باشند. خبر خوش این است که مجموعه هاراوود با آگاهی بر این موضوع و با استفاده از توان و دانش موجود در این زمینه و البته با به کارگیری همان دستگاه‌ها تمام نیازهای مشتری را پوشش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید